woensdag, september 27, 2006

Terug!

Een hele resem keelontstekingen, met occassioneel wel eens een oorontsteking ertussenin, heeft me een tijd lang op non-actief gezet. In het begin kwam ik er nog wel door met een portie dafalgannetjes in de kwaaie momenten op 't werk, terwijl ik de avonden en het weekend reserveerde aan platte rust. Maar sinds juni kwamen die venijnige keelontstekingen alsmaar meer, en werden ze steeds driester. Gevolg: gedaan met verbouwen, én met bloggen. Enkel in m'n vakantie heb ik nog wel verder geklust, maar dan ontbrak het mij dan weer aan een pc. Bovendien heb ik ook de laatste week van m'n vakantie, op reis, strijd moeten leveren tegen een gecombineerde aanval van keel- en oorontsteking. Maar aan die escalatie van geweld in mijn keel zou dus nu definitief een eind moeten komen. Anderhalve week geleden haalde een keilieve dokter m'n amandelen, die het oord van verderf bleken te zijn, eruit. Morgen nog een laatste keer op controle, en dan mag ik er normaal gezien weer helemaal invliegen!