maandag, februari 06, 2006

Oeps!

Bron: W. ZijlstraZowat een half jaar lang al had ik twee kruiwagens in m'n tuintje. Handig om allerlei bouwafval af te voeren, uit een afbreekfase die nu stilaan voorbij raakt (hoewel ik nog wel enkele kruiwagentjes te gaan heb). Tijd dus om alvast één van de kruiwagens terug te bezorgen aan de rechtmatige eigenaar. Zelf ben ik namelijk niet de bezitter van zo'n werktuig, maar gelukkig hielpen Ma(k)ker en m'n Turkse buur me allebei uit de nood. Toen m'n Turkse buur - die geen woord Nederlands kan - vorige week dus even langs kwam, bracht ik hem z'n kruiwagen terug, die ik netjes op z'n stoep parkeerde terwijl hij even binnen wat spullen aan de kant ging leggen, om dan onmiddellijk z'n kruiwagen naar z'n tuintje te kunnen brengen. Met een gerust hart ging ik terug binnen in m'n huisje.

Blijkt nu dat die bewuste kruiwagen van Mak(k)er was. En dat die van m'n buur nog steeds in mijn tuintje staat...