dinsdag, januari 10, 2006

Gedaan!

Tijdens het (ver)bouwverlof werd het lijstje afgewerkte klussen alweer uitgebreid:
-omkasting voor de elektriciteitskast en tellers in elkaar getimmerd (met een supergezellig lampje erin)
-aarding onze noeste aardkluit ingeramd (joehoe, laat die berichten over afgebrande huizen nu maar weer toe in de media, mij jaag je niet langer de daver op het lijf! alhoewel,...)
-zolderbalkjes opgeschuurd en behandeld (duurzaam voor m'n balkjes, maar niet echt voor het milieu vrees ik)
-m'n zoldervloer luchtdicht afgesloten en geïsoleerd (een knus donsdekentje lijkt het wel, waar je je zou in zou laten wegzakken, ware het niet dat je riskeert tien meter naar beneden te donderen)
-verlengkabeldoos gerepareerd (of hoe noem je zo'n ding met vier stekkers waardoor een massa stof naar binnen dringt om de hele boel te blokkeren en je in één klap zonder gereedschap, licht, verwarming en muziek te zetten?)
-opgeruimd (en dat duurt langer dan het woord)
-gestofzuigd (althans, dat stof weggewerkt dat nog niet in m'n longen, ogen, kleren, vroemtuig of verlengkabeldoos zit)

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik mis foto's op je site :-(

3:34 p.m.  
Blogger dina miet said...

'k weet het, een gevolg van een technisch ongemak, ook wel bekend als: "ik heb geen digitaal fototoestel" maar ik beloof je: er komen er aan!

5:06 p.m.  
Blogger Bavada said...

Hoe, 'ik heb geen digitaal fototoestel'??? En die vijf hitech toestellen die we daar eens scheefgeslagen hebben in het boekskesfabriekje dan??? :p

11:33 a.m.  

Een reactie posten

<< Home