dinsdag, december 13, 2005

Gluren bij de buren (2)

Nu is Tuinkabouter lekker jaloers, hihi (bron: Het Nieuwsblad)Mijn buren hebben, net als ik, hun huisje zowat een jaar geleden gekocht, waarna ze als de bliksem beginnen verbouwen zijn. Bedoeling van al hun werkijver was echter niet een knus optrekje voor henzelf te creëren, maar wel om hun spaarpotje wat aan te dikken. Enkele weken geleden was het dan ook zover: er prijkte een bordje aan de gevel waarop in dikke vette letters 'te koop' te lezen stond. En nu hangt daar dus sinds kort zo'n vieze 'verkocht!' sticker over. Wie zou er nu naast me komen wonen? Een ruziënd stel of een koppel schattige goedlachse krullebollen? Een oude vieze tante of een jonge intelligente vrouw zoals enkel Luc De Vos die zo treffend kan beschrijven? Een familie allochtonen die met hun gezin alleen al een massa-bijeenkomst kunnen opzetten of een grote knappe neger? Danny De Vito en Arnold Schwarzenegger of Werner De Smedt en Wim De Vilder? Afwachten maar,...

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wim de Vilder, dat zou nog wel aangenaam zijn. Lijkt me een rustige, aangename (buur-)man. En niet zo lelijk om op te kijken, da's altijd mooi meegenomen.

3:37 p.m.  
Blogger dina miet said...

net wat ik ook dacht, kip. maar niet te luid zeggen, of tuinkabouter Tuinkabouter is jaloers ;-) (en dan vertelt hij me weer 5 keer na elkaar dat WdV homo is, hihi)

9:44 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Werner De Smedt is bij mijn weten geen homo, en hij is ook niet om vér van weg te lopen.

Dus...

12:43 p.m.  

Een reactie posten

<< Home