maandag, december 05, 2005

Gedaan!

Deze week gedaan:
- oud deurgat van kelder naar keuken dicht gegyproct (en dat scheelt ineens wel wat, bij deze temperaturen)
- keukenkasten gemonteerd (moooooooooooooooooooooooooooooooi)
- keukenwerkblad met wastafel en kookvuur geïnstalleerd (met geslaagd freeswerk dankzij excellent teamwork van Moeke Miet en Ma(k)ker)
- gyproc gezet tussen de onder- en bovenkasten (deze keer zonder achteraf de hele boel er af te moeten halen om hem dan opnieuw te moeten afwerken)
- naar Ikea geweest (ondanks alle parkeerproblemen, buggies, karren, verveelde mannen, rondsnuffelende vrouwen, kraaiende kindjes en luidruchtige animatoren toch nog altijd een uitstapje waar ik helemaal vrolijk van word)
- badkamermeubeltjes geassembleerd (waar ik ondanks de blaar op m'n hand toch heel blij mee ben)
- tegeltjes voor in de keuken gekocht (superschattige ouderwetse exemplaren van 10 bij 10, exact passend tussen m'n onder- en bovenkasten)
- isolatie gekocht (en mijn vroemtuig binnenin in één klap in een wrak veranderd)

3 Comments:

Blogger Weetniet said...

Amai het gaat wel vooruit!
En in de ikea word ik ook altijd vrolijk. Tot ik mijn portemonnee eens check. :-(

12:54 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

doe je dat allemaal zelf??

1:47 p.m.  
Blogger dina miet said...

@lynnie: nee hoor, spijtig genoeg kan ik dat niet. 't is teamwork!

9:29 p.m.  

Een reactie posten

<< Home