dinsdag, november 01, 2005

Verlof

Rara, wat heb ik niét gedaan tijdens mijn elf dagen durende 'bouw'-verlof?

1) twee dagen ziek op de zetel gelegen
2) één dag onderweg geweest voor een evenement dat amper een uur duurt
3) bijna een hartaanval gekregen door iemand plots een hartaanval te zien krijgen
4) de eeuwenoude stad Medina heropgebouwd en me er en passent de grootste en invloedsrijkste paleizen van toegeeïgend
5) samen met Tuinkabouter twee dagen lang een eerder gemaakte fout in m'n huisje hersteld
6) m'n toekomstige kleinste kamertje geverfd
7) een volledige dag NIET gewerkt (noch voor de job noch voor m'n huisje) en écht vakantie genomen, zij het dan wel in het gezelschap van een architect en twee mede-Bouworde-'rs
8) uitgeslapen
9) een halve dag gedaan over het afweken van 2 m² behang
10) dagenlang gepleisterd in een ruimte van 3 op 2 m
11) steenpuin opgeruimd

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik gok op nummer 4.

1:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zes, zeker weten, zes, zeg ik!

8:31 p.m.  
Blogger dina miet said...

Medina heb ik wel degelijk heropgebouwd, althans toch in het gelijknamige superleuke gezelschapsspelletje. Maar 't toilet wacht nog steeds op een knalgeel pakje...

5:28 p.m.  

Een reactie posten

<< Home