dinsdag, november 08, 2005

Gedaan!

Dankzij gigantische versterking dit weekend zijn volgende klusjes alweer geklaard:
- behangpapier op de slaapverdieping allemaal afgeweekt
- het pleisterwerk aan de onderzijde van de trap naar de slaapverdieping weggehaald
- de structuur van de muren van de vroegere inbouwkasten weggehaald
- naar het containerpark geweest
- alle vloeren geveegd en zo veel mogelijk vrij gemaakt
- elektriciteitsleidingen gelegd op de slaapverdieping
- het laatste stukje dat nog resteert van de achterste schouw, van de zoldervloer tot boven het dak, dichtgemaakt
- spijkers uit de draagstructuur van het plafond van de keuken getrokken waar vroeger een vals plafond aan hing (en dat waren er héél wat)
- de gyproc-wanden in de berging ingestreken met 'voorstrijkmiddel', zoals dat zo mooi heet (terwijl het er eigenlijk uit ziet als met water verdunde melk)
- de eerste verflaag in m'n toekomstig WC'tje aangebracht

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Tja, boeiend lijkt het me niet, maar je dag is er wel mooi mee omgeraakt, dus het had zijn nut.
Zelf hing ik hier en daar wat rond (doelloos?), schopte tweemaal tegen een blikje, floot op een zwerfhond, dronk koffie (zwart), at nauwelijks wat, bedacht me opeens, keerde razendsnel om en trok (fictief)vanuit de schouderholster mijn revolver, schieten deed ik niet, wat schiet je er mee op? Vertel me wat.

10:46 p.m.  
Blogger Weetniet said...

amai het gaat daar goed vooruit!
Ik denk zelfs dat de marginaaltjes al lang hun huisje niet meer herkennen.
Gelukkig zag jij de mogelijkheden van wat naar jouw beschrijving een stort was.
Nog veel succes!

1:35 p.m.  

Een reactie posten

<< Home