woensdag, oktober 05, 2005

Wit poeder


Vorige vrijdag is er eindelijk een einde gekomen aan een periode van immobiliteit: ik ben opnieuw de trotse bezitter van een Mazda. Mijn lieve lelijkerd is al helemaal getest, en heeft alle proeven met glans doorstaan. Wel is het al heel duidelijk te zien dat hij 'ingewijd' is. Door het vieze regenweer van vrijdag zijn er al moddersporen aan de deuren, de trekhaak heeft al z'n eerste laagje roest, de chauffeursstoel is al een beetje stoffig en de koffer is gehuld in een laagje fijn wit poeder. En neen, ik heb geen criminele bijverdiensten om m'n huisje te bekostigen.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En die vieze plekken op de passagierszetel? Heeft tuinkabouter al eens een ritje gemaakt met jou auto misschien?

1:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

De roest op de trekhaak heeft misschien te maken met het feit dat die zich gisteren in de nabijheid van mijn roestbak bevond...

1:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Let maar op dat uw auto niet het slachtoffer wordt van terroristische carjackers: uw vroemtuig lijkt immers de ideale 'bom'auto.

1:46 p.m.  
Blogger dina miet said...

'k vrees dat dat wel eens de échte bestemming van mijn lieve bolhoed zou kunnen zijn, misschien wordt hij wel nog beroemd!

1:50 p.m.  

Een reactie posten

<< Home