maandag, oktober 10, 2005

Gedaan!

Ondanks het feit dat ik zondag een halve dag ziek in bed lag, kan het 'done'-lijstje dankzij een aantal helpende handen alweer aangevuld worden met:
-steenpuin geruimd
-mijn eigen iniminicontainerparkje integraal overgebracht naar een heus stedelijk containerpark
-oude WC, spoelbak en toebehoren afgevoerd
-nieuwe keldertrap gemaakt
-aftakking op riolering gemaakt voor afvoer van keuken- en badkamer
-behangpapier afgeweekt,

al moest dat laatste onderbroken worden omwille van misselijk- en draaierigheid, nek-, hoofd-, spier- (ik wist niet dat ik toch nog zoveel spieren had) en kiespijn. En nu 't weer maandagochtend is, ben ik weer fris als een hoentje, terwijl zowat al mijn collega's na een opkrikkend weekendje ziek te bed liggen. 't Leven is niet eerlijk.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

zeker en vast een geslaagde onderneming! Blij dat je er de moed in houdt met het vooruitzicht op méér dan één mio EUR!

1:48 p.m.  

Een reactie posten

<< Home