maandag, oktober 03, 2005

Feestje bouwen

Vandaag is het 'go-pass'-gedeelte van mijn leven definitief voorbij. Niet alleen heb ik net m'n nieuwe vroemtuig, 'k word ook gewoon oud. En dat was aanleiding om gisteren even een een feestje te bouwen. ('t Moeten niet altijd huizen zijn om te (ver)bouwen, he). 't Werd naar goede gewoonte een gezellige drukke boel, met één klein verschilpuntje in vergelijking met de vorige jaren. In tegenstelling tot de 'klassieke' cadeautjes kreeg ik gisteren superleuke steuntjes-in-de-rug voor m'n huisje zoals een bon voor bloemetjes of planten in m'n huisje-met-tuintje, een bon voor een stukje bad, een bon voor hebbedingetjes uit de Casa voor mijn 'uitzet', stopcontacten en lichtschakelaars,...
Kortom, ik word écht oud.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nog eens proficiat! En als je er te oud voor wordt wil ik best wel een koffie voor je halen hoor.

Toch nog voor de komende vier weken.

En occasioneel hé, want ik zit zelf niet ver achter qua aftakeling.

1:23 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Proficiat!

1:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Van harte gefeliciteerd !!! En wat dat ouder worden betreft: vrouwen zijn als wijn: ze worden beter met de jaren...

1:44 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

@bmj
ik wist niet dat wijn zoveel moest trainen (?)

@Dina
(vol vertrouwen dat we het nooit te weten zullen komen) Proficiat met je verjaardag

3:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home