vrijdag, september 23, 2005

Dilemma

wordt het dit?Eén van de vele keuzes die ik moet maken is, naast muren die wel of niet afgebroken worden, deuren die al dan niet gerecupereerd worden, vloeren die uitgebroken moeten worden of niet, ook gewoon de kleur van de keukenkasten.
Momenteel ligt er in mijn would-be-keukentje een prachtig interbellumvloertje met bordeaux kwadraattegeltjes met blauwe ruit en gele driehoekjes rondom. KLinkt kitsch, maar ik ben er helemaal weg van. De muren zou ik graag in bijpassende geeltint verven, kwestie van de zon een beetje in huis te brengen. Het buiten- en binnenschrijnwerk is momenteel allemaal wit. Blijft dus de vraag in welke kleur ik de keukenkasten zou willen: geel of wit?

Tuinkabouter zegt: blauw.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Bordeaux vloer? Gele muren?

Ik zou zeggen witte kasten, maar die worden sneller vuil. Doe maar blauw. Of muisgrijze kasten met glazen deuren, en binnenin pimpelpaarse theekopjes en grasgroene bordjes.

11:35 a.m.  
Blogger dina miet said...

@bavada: Oh jee, nu maak je 't helemaal moeilijk. 'k Heb namelijk al enkele 'muisgrijze' meubels (kasten, tafel en stoelen), die ook in de keuken terecht komen. maar die kunnen natuurlijk wel altijd nog een lekje verf krijgen, mocht het echt nodig zijn.

11:42 a.m.  
Blogger Piglet said...

blauw

8:06 p.m.  
Blogger dina miet said...

't wordt geel.

8:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home