donderdag, augustus 25, 2005

Oproep aan de bevolking



Sedert 11 juni, de dag waarop ik eindelijk in m'n huisje kon, was er tot nog toe eigenlijk nog niks gebeurd. 't Is te zeggen: niks opbouwend. Integendeel zelfs: sinds we de hele inboedel (van de kelder tot de nok) én het stort in de tuin weggehaald hadden was er alleen nog maar afgebroken (op het vernissen van m'n houten vloertje na). Gevolg: opnieuw een gigantische puinhoop.

Maar zoals ik al zei: er WAS nog niks gebeurd. Nu dus wel!

Gisteravond vond ik zowaar een perfect afgewerkte riolering!
Een nieuwe WC-afvoer, een afvoer voor de wasmachine, een nieuwe buitenafvoer, een nieuwe regenafvoer, nieuwe toezichtsputjes,...
Mak(k)er heeft met echt vakmanschap een heel deel van de riolering vernieuwd.

Nu is er wel één iets waar ik me een beetje zorgen over maak: idealiter zou het vandaag NIET mogen regenen in Gent.
Kwestie dat de toezichtsputjes goed kunnen uitdrogen.

Bij deze doe ik dan ook graag een oproep aan iedereen die zich in de buurt van Gent bevindt: BLAZEN aub.

Misschien dat de regenwolken dan overvliegen?

En als dat niet lukt:
HARDER BLAZEN

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

In Roeselare is het wel mooi weer, hopelijk in Gent ook!

12:16 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Stuur er anders eens een paar verkopers op af. Ik ken er wel een aantal die serieus wat wind kunnen maken.

12:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Doe err nog een paar van den BM-groep bij en je krijgt een orkaan!

mureen

1:18 p.m.  

Een reactie posten

<< Home