dinsdag, augustus 09, 2005

Oorlog! (2)

voor, let vooral op de wortelsEen tijdje terug meldde ik dat een lieftallig doch stevig uit de kluiten gewassen boompje sedert enkele jaren de strijd had aangebonden met de funderingen van de hangar van m'n buren. Bovendien durfde hij het aan het meest zonnige gedeelte van m'n tuintje volledig in een diepdonkere schaduw te hullen.
Deze vakantie nam ik wraak...





zicht vanuit de living, voor de moorddadige aanslagZicht vanuit de living, voor de moorddadige aanslag















robbie rules!Robbie rules!















tuinkabouter en pigeon zorgen ervoor dat niets herinnert aan het drama dat hier plaatsvondTuinkabouter, Pigeon en Ma(k)ker (buiten beeld) zorgen ervoor dat niets herinnert aan het drama dat hier plaatsvond...








Met dank aan Robbie, Tuinkabouter, Pigeon en Ma(k)ker!

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zicht vanuit de living, voor de moorddadige aanslag vind ik persoonlijk toch wel ietsje mooier, op het exotische af...

brt

12:51 p.m.  
Blogger dina miet said...

inderdaad, 'k heb echt wel van mijn hart 'n steen moeten maken...
maar voor een hangar die vernield wordt draai ik toch liever niet op

12:55 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

(ka)BOOM!

1:59 p.m.  

Een reactie posten

<< Home