vrijdag, augustus 19, 2005

Always look on the bright side of life! (4)

Hoewel er deze week heel wat op het programma stond ivm m'n verbouwing (leidingen berekenen en uittekenen, een plan maken voor de chauffagist, om décapant gaan, bij de dierenarts om ons ongediertebestrijders in te enten...), is er van al die plannen niks in huis gekomen. Deze week was geheel en al gewijd aan het herstel van mijn auto en deze van Tuinkabouter. Althans, dat werd al gauw de bedoeling begin deze week.

De GVR is intussen, na wat heen en weer gerij naar de garage van Tuinkabouter, al voor een groot deel hersteld. Nog één keer moeten we naar de garage voor een expertise van het laatste schadegeval (de Zaak van de Omgevallen Fiets), en dan uiteraard nog een tweede keer voor het herstel, eventueel gecombineerd met een volgend onderhoud. Nu maar hopen dus dat we er met twee bijkomende 'garagebeurten' van af komen.

die van mij is nóg mooierMinder leuk is het nieuws dat ik vanmorgen kreeg. M'n garagist zou gisteren m'n bolhoed terug helemaal de oude maken, om hem dan te laten keuren. Maar 't heeft niet mogen zijn: de remleidingen zijn versleten, de vering helemaal kapot, en vooral: de ophanging achteraan is helemaal verroest.

Tot 16 september kan je me dus nog zien rondsnorren in m'n bolhoed, dan is de pret definitief gedaan...

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ocharme! Ongeneeslijk ziek dus. Ik wens jullie nog vier mooie weken samen!

Kan je de bolhoed overigens niet recycleren als decoratief element in je tuintje???

10:06 a.m.  
Blogger dina miet said...

collega ben stelde al voor hem op m'n schouw te zetten. daar ben ik niet echt voor te vinden, maar misschien kan ik hem wel kwijt op m'n bureau? beetje opschuiven bavada!

10:08 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

afscheid van een bolhoed

innige deelneming en sterkte

10:19 a.m.  

Een reactie posten

<< Home