donderdag, juli 07, 2005

Natte voeten

Van de nok van m'n dak tot de vloer van m'n kelder: (tot nog toe?) geen spat water te bekennen! En toch heb ik natte voeten!

Vanmorgen zat ik gezellig in m'n bolhoed naar de radio te luisteren. Een leuk liedje, dus trappelde ik rustig mee met m'n linkervoet in (mijn interpretatie van) het ritme van de muziek. Hoor ik: splatchsplatchsplatch...

De bodem van m'n bolhoed laat dus water door. Grmbl. Als je me deze zomer dus nog met m'n winterbotines ziet rondlopen, dan weet je nu waarom...

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

zwemvliezen aantrekken?

3:58 p.m.  
Blogger dina miet said...

...en een snorkel lenen van mureen, zodat ik lucht kan happen buiten, want echt fris ruikt m'n bolhoed nu wel niet meer...

4:46 p.m.  

Een reactie posten

<< Home