donderdag, juni 02, 2005

Zweden of Gerechtigheid

pipi Terwijl m'n verbouwingsplannen steeds verder uitgesteld worden, is het Lot me op professioneel vlak gelukkig heel wat gunstiger gezind. 'k Ben nog maar net terug van Helsinki, of er staat alweer een superfijn reisje naar Zweden op me te wachten.

Nu kreeg ik gisteren een langverwachte brief in de bus, waar ik lang had naar uitgekeken: een uitnodiging (lees: bevelschrift) om even gezellig samen rond de tafel te gaan zitten met enkele mensen op de rechtbank. Onderhandelingen die broodnodig om m'n verbouwing alsnog te kunnen starten voor ik met pensioen ga.

Blijkt nu toch wel dat die uitnodiging om op de koffie te gaan bij Vrouwe Justitia net valt tijdens de trip naar 't land van Pippi zeker!

Grmbl!

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

een bezoek aan Zweden laat je toch niet links liggen... zeker als het op vraag is van een BM die je heel genegen is! ;-)

2:18 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Kan je je niet laten vertegenwoordigen door je advocaat, zoals elke zichzelf respecterende topcrimineel???


Of wacht, je was aanklager zeker?

2:24 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

spijtig genoeg ben ik inderdaad de aanklager ;-): als beklaagde kan je namelijk zelfs gewoon je kat sturen, als aanklager moet je zelf komen opdraven!

8:50 p.m.  

Een reactie posten

<< Home