zaterdag, juni 11, 2005

SOS Spoedgevallendienst

Vandaag verstrijkt deadline 512, en een telefoontje daarnet bevestigde dat het deze keer wel eens voor echt zou kunnen zijn. Gisteren zat te schrik om er vandaag niet te kunnen invliegen er anders wel stevig in. Niet alleen omwille van Marginaaltje, maar ook omwille van 'medische redenen':

'k sta op een receptie
in mijn rechterhand een glas
in mijn linkerhand een brochure
rond mijn hals een gigantische camera
een beetje verderop een belangrijke financier van mijn baas
overal rondom mij ingenieurs in maatpak, mensen op wie ik al was het maar omwille van mijn job toch maar beter een goede indruk maak

en dan: jeuk aan mijn poep

'k zoek zo koelbloedig mogelijk een tafeltje op
'k leg m'n brochure er op
'k probeer subtiel even met mijn hand langs mijn linkerdij te krabben
de jeuk verplaatst zich een beetje lager naar m'n dijbeen

dan begint er mij iets te dagen:
enkele minuten geleden vloog er nog een gigantische wesp door het lokaal...

met mijn vlakke hand duw ik subtiel tegen mijn linkerdij tot ik iets hoor kraken
een stekende pijn in mijn dij

ik schud zachtjes met mijn linkerbeen
en ja hoor, komt daar zo'n vreselijk mormel uit m'n broekspijp gerold

roept de coördinator van de receptie iedereen samen om naar een presentatie te komen kijken
geen tijd dus om nog even naar het kleinste kamertje te rennen in de hoop een angel uit mijn dij te kunnen vissen
na de uiteenzetting volgt onmiddellijk een geleide toer, 2 uur lang

gisteravond om 22.00u ben ik er eindelijk in geslaagd de angel uit de cirkelvormige blauw-rode plek (5 cm diameter, 0,5 cm hoog) op m'n been te halen

en dan moet ik nog beginnen verbouwen!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

'k Weet nu waarom je niet op kantoor bent vandaag... arbeidsongeval! Waar bijtjes toch niet allemaal goed voor zijn hé.

9:38 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Kipje said...

auch, pijnlijk...

11:22 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

the horror!

12:01 p.m.  
Blogger Occie17th said...

-Steek-

Ik ben ooit eens gestoken in mijn nek door in de zetel te gaan zitten als kind...

Als je graag over "bijen" leest... Lees eens mijn werkblog

www.livejournal.com/users/occie17th/

12:48 p.m.  

Een reactie posten

<< Home