woensdag, juni 22, 2005

Gevaar!


'k Kan nog maar net in m'n huisje, en de afgelopen week voelde ik me maar liefst al drie keer bedreigd.
-Om te beginnen stond er zondagochtend plots een zolderraam open. Hoogst ongewoonlijk, aangezien ik dat raam nog nooit had opengedaan. Maandagavond was er dan weer het keukenraam dat opeens z'n kuren had. Nog zo'n raam dat ik nog nooit had geopend.
-Gisteren lag er alweer een brief voor Marginaaltje in de bus. Van een deurwaarderskantoor. Vandaag probeerde ik hen te bellen, maar ik kon niemand bereiken. Ik hoop dus maar dat ik morgen geen geforceerde voordeur aantref, die tevergeefs door de heren in puin is gehakt in de hoop binnen iets te vinden dat geld waard is... Nu ja, eenmaal binnen kunnen ze toch alleen maar afval vinden.
-Zonet had ik op mijn blogje hier bezoek van een militair. Zou mijn naam daar voor iets tussen zitten? Of het feit dat ik 'in aanraking gekomen ben met het gerecht'? Of zou het m'n agressieve boom zijn?

Voorlopig nog bij leven en welzijn, uw nederige Dina Miet

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

1. Installeer een recentere versie van Windows

2. Deurwaardergevaar? Haal een grote hond in huis i.p.v. knoedie katjes

3. En die militair was gewoon op zoek naar dinamiet, zoals dat wel eens vaker gebeurt

10:19 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

margidwaaltje dan?

1:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

*ligt plat wegens de opmerking van Johnny d*

9:57 a.m.  

Een reactie posten

<< Home