vrijdag, juni 24, 2005

Blind date

Gisteren naar de TMVW gebeld, die de watervoorziening verzorgt in Gent. 'k Zat met een aantal vragen over m'n potentieel toekomstige huisaansluiting . Nog voor ik m'n eerste vraag gesteld had kreeg ik al een hele resem vragen over me heen:
Ligt er riolering in de straat?
Waar ligt die?
Is dat een gescheiden stelsel of niet?
Moet je daar een septische put hebben of niet?
Waar zit je afvoer nu precies?...

Maar dat waren precies MIJN vragen die ik aan HEN wou stellen!

Uiteindelijk besloot de receptioniste dat ze 'iemand van de technische dienst' contact zou laten opnemen met mij, om een afspraak te maken, zodat die meneer eens bij me zou kunnen langskomen. En ik die dacht dat ze
ofwel ineens al m'n vragen zouden kunnen beantwoorden (in plaats van ze zelf naar m'n hoofd geslingerd te krijgen)
ofwel me zouden doorsturen naar God-weet-waar

overheidsinstellingen, staatsbedrijven, intercommunales,... het blijft een onontwarbaar kluwen voor mij...

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

nutsbedrijven... inderdaad nuts...

12:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

mieke
ik wil gewoon eens zeggen datt ik uw blog lees
maurits

9:05 p.m.  

Een reactie posten

<< Home