donderdag, mei 19, 2005

Mobiüs en de Sint

Als ik begin met de verbouwing van mijn huisje, kan ik alvast terecht in één knus plaatsje achterin. 't Is een kamertje met zo'n gezellige ouderwetse stoof (je weet wel, de zogenaamde CO-killers), zicht op m'n tuintje, een WC met douche (of was het andersom) en een kitchenette (waar het keukenblok van mijn vroegere Barbie-pop een luxe-villakeuken bij is), maar soit, heel leuk en knus allemaal. Dacht ik dus.

Als ik nu begin met m'n verbouwing, dan is één van de eerste dingen die moeten gebeuren: alles afbreken wat ik weg wil. En daar hoort dus de schoorsteen bij.

Zolang de schoorsteen niet weg is, kan de centrale verwarming (met muurdoorvoer ipv schoorsteen) niet geïnstalleerd worden, want de schoorsteen zit in de weg van de leidingen.

Maar als de schoorsteen weg is, kan mijn stoof niet blijven staan, zit er een gigantisch gat in het plafond, zónder dat er verwarming is.

Zou Mobiüs net als de Sint door de schoorsteen kunnen om mij (een oplossing voor mijn) verwarming te brengen?

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

een hete zomer?

10:45 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zou een dikke trui geen uitsluitsel kunnen bieden?

En in het kader van Dwaze Woordspelingendag, is een zwangere eindredactrice ook een 'dikke trui'???

10:46 a.m.  

Een reactie posten

<< Home